Buradasınız

İletişim

İletişim

 


4982 Sayılı Bilgi Edinme Kanunu uyarınca yapılacak bilgi edinme müracaatlarını değerlendirmek üzere Gelir İdaresi Başkanlığı bünyesinde Bilgi Edinme Birimi kurulmuştur. Başvuru yapmadan önce, Özelge Arama SistemiveSıkça Sorulan Sorularsayfalarında yer alan bilgilerden faydalanabilirsiniz. 


Ayrıca Vergi İletişim Merkezi  hattından (444 0 189), vergisel konularda danışma, ihbar yönetimi ve MTV işlemlerine ilişkin bilgi alabilirsiniz.

İlgili Mevzuat : 

4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu
Bilgi Edinme Hakkı Kanununun Uygulanmasına İlişkin Esas ve Usuller Hakkında Yönetmelik

Bilgi ve Belgeye Ulaşım Ücretleri:
Açıklama
Tebliğ ve Ücret Tarifesi


Elektronik Başvuru Formları      



Posta ya da Bizzat Yapılacak Başvurular ile Faks Yoluyla Yapılacak Olan Başvurular

Tüzel Kişiler için; Ünvanı, Yetki Belgesi,Yetkili adı Soyadı, Adresi ve Telefon Numarası bulunması gerekmektedir. Gerçek Kişi Başvuruları için; Başvuranın Adı-Soyadı, T.C.Kimlik Numarası, Adresi, Telefon Numarası ve İmza bulunması gereklidir.

Adres:Mersin Vergi Dairesi Başkanlığı
  Mesudiye Mahallesi Kuvayi Milliye Cad. No:78 Kat:12 Akdeniz / MERSİN
  Bilgi Edinme Birimi/İnsan Kaynakları Müdürlüğü
E-Posta  :mersinvdb.bilgi@gelirler.gov.tr
Fax:0 (324) 337 42 38
Türkçe